8 Kasım 2010 Pazartesi

Yola Çıkıyoruz

Sadece bir gün kaldı, inanılmaz ama gerçek!!!
Son bir gayret öğlen istanbul arabasına yetişmeyi başardık... Şimdiye kadarki skorumuz 1 kez çanta unutma, günlük ortalamamız bu şekilde olmaz diye umuyorum:)

Ayşe

*********************************

BAZI ŞEYLER

Gezi ile ilgili yazılarımı buraya yazacaktım ama yazma konusunda tembel olduğum, Ayşe’nin yazdıklarını tekrar etmek istemediğim ve zaten tekrar etsem bile onun kadar iyi anlatamayacağım için onun yazılarının altında ayrı bir köşe oluşturmaya karar verdim. Geziye hazırlık aşamasında bir çok blog’dan faydalandık Varuna'cıların blogu ve Gülen ve Murat'ın blogu en fazla kurcaladıklarımız. Ben de buraya gezi hazırlığı yapanlar için bizim deneyimlerimizden faydalı olabilecek bilgiler ve yukarıda yazılanlara eklemeler yapmaya çalışacağım.
İlk eklemeyi yapayım, o çantayı ben unuttum, içinde ne mi vardı: pasaportlar, bilet bilgileri birkaç önemsiz şey daha… Neyse bir saat gecikmeyle İstanbul’a hareket edebildik. Gezi hazırlığı yapanlar için not: bu tarz çantaları unutmayın.

Burak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder